Спальня Франческа від Сокме

Як облаштувати спальню?

Якщо у Вас маленька спальня – не варто впадати у відчай!
Не можеш змінити ситуацію – зміни ставлення до неї.
Не можеш збільшити площу спальні – користуйся нашими порадами.

Нижче ми розповімо про декілька стильних дизайнерських прийомів, за допомогою яких можна візуально збільшити простір.

Чотири стильних дизайнерських прийоми для облаштування маленької спальні

1. Вибирайте світлі тони
Як відомо, білі кольори збільшують простір і створюють ілюзію об’єму.
Така спальня і справді буде здаватися більшою, ніж є насправді;

2. Використовуйте дзеркала
Це відомий прийом, який діє безвідмовно. Частина кімнати, відбиваючись у дзеркалі, шляхом ілюзорного обману додає об’ємність приміщенню. Чим більші дзеркала, тим виразніший візуальний ефект;

3. Глянсовий блиск збільшує обсяг
Це слід використовувати при виборі оздоблювальних матеріалів. Глянсова натяжна стеля буде здаватися вище, а легкий сріблястий блиск шпалер додасть простору глибини.
Світильники краще використовувати кришталеві, в яких гра відблиску і віддзеркалень створює просторовий об’єм;

4. Хитрощі малюнка на шпалерах
Використовуючи «правильний» малюнок на стінах, можна розширити приміщення і збільшити обсяг. Гра відтінків одного кольору додає стінам глибину, ілюзорно їх розсуваючи. Об’ємний малюнок, використання фотошпалер створюють просторовий ефект, який сприяє зануренню в навколишній простір.

Користуйтеся цими порадами і створюйте у своїх спальнях затишну атмосферу, незважаючи на площу.

Якщо ви вирішили скористатися нашими порадами, рекомендуємо звернути увагу на спальню Франческа від фабрики Сокме.

Меблі для Вас

Ви зможете знайти меблі на будь-який смак і найголовніше Ви отримаєте оптимальне співвідношення ціни та якості.
Різноманіття асортименту дозволяє підібрати необхідний комплект меблів саме для вашої оселі, враховуючи особливості дизайну інтер’єру. Якщо Ви не знайшли підходящий варіант у на сайті ми можемо допомогти підібрати ідеальну модель для вашого дизайну у каталогах наших партнерів, фабрик-виробників.